Для підтримки задоволеності споживача
ISO 9001 може використовувати будь-яка організація, незалежно від її розміру і сфери діяльності. Понад мільйон компаній і організацій в більш ніж 170 країнах світу сертифіковані на відповідність стандарту ISO 9001. Цей стандарт заснований на ряді принципів менеджменту якості, таких як сильна клієнтоорієнтованість, мотивація і залучення керівництва, процесний підхід і постійне вдосконалення.
Етапи впровадження Отримати консультаціюАудит потрібен для збору інформації про процеси та обсяги наявної документації, що супроводжують діяльність потужності та визначення відповідності стандарту ISO 9001.
Готуються нові та доповнюються наявні документи вимогами Системи ISO 9001: накази, посадові інструкції, процедури, визначається обсяг необхідних записів — протоколів, проведення контрольного аудиту.
Перегляд документації ISO 9001, внутрішні аудити (моніторинг, контроль за веденням записів ISO 9001), розробка коригуючих заходів та контроль їх виконання, підготовка звіту для аналізу з боку керівництва.
Вартість робіт визначається індивідуально, так як залежить від наступних факторів:
Щоб дізнатися вартість скористайтеся безкоштовною консультацією або телефонуйте.
Отримати консультацію